Wednesday, January 19, 2011

my ot

the 2nd day in HSB, still no any procedure taken and still continue fasting..no food for me. they just put water drip. after waiting more than 24 hrs, no such procedure taken. the reason is no OT room free. they have to do the very emergency case first. I only get food at 10 p.m..& continue fasting. the 3rd day also the same story happen. perut memang lapar gilerrr.. rasa mcm dah nak pengsan sbb dah 3 hari tak makan. the 4th. day my husband spoke to the doctor on phone directly. my husband actually dah marah. dia kesian sangat kat I sbb dah 4 hari tak makan. dia marah the doctor. he said kalau terus tunggu mcm ni, bini I boleh mati sbb tak makan bukan sbb sakit. then on the spot the doctor came to me & told that my ot will take place in this evening. I was very happy. finally I'll move out from this ward and go back home. I dah rindu dgn anak2 especially Afiq. Kesian kan..sbb dia mcm tercari2 mama. kenapa tiba2 mama hilang? may be that is what he taught. so, akhirnya my operation berjaya dgn selamatnya pada pukul 6.30 ptg. I rasa amat bersyukur. tapi sebelum tu memang panik gak sbb I kena dipengsankan terlebih dulu. they put some gases on me to make me pengsan. itulah saat yg amat mendebarkan. walau mcm mana pun amat bersyukur setelah semuanya sudah berjaya dilalui.

No comments:

Post a Comment